.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان
شمال نيوز: طي حكمي از سوي مهندس هاشم نيا استاندار گيلان، محمد اکبرزاده معاون عمرانی استانداری گیلان به سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری منصوب گردیده و حکم آن ...

شمال نيوز: حكم معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان صادر شد.

به گزارش شمال نيوز، طي حكمي از سوي مهندس هاشم نيا استاندار گيلان، محمد اکبرزاده معاون عمرانی استانداری گیلان به سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری منصوب گردیده و حکم آن شنبه هفته آینده به وی ابلاغ می‌گردد.

بعد از بركناري غلامعلی رضوانی ،هاشم نیا سمت معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان را نیز برعهده داشته است .

گرچه در طول این مدت زمزمه‌هایی از انتخاب افراد گوناگون برای تصدی این پست شنیده می‌شد اما صدور حکم محمد اکبرزاده نشان می‌دهد در این مدت مقدمات آماده شدن حکم وی در دستور کار بوده و اسامی‌شایعه شده تنها نقش انحراف اذهان از گزینه اصلی معاونت سیاسی امنیتی استان را برعهده داشته اند.

اکبرزاده پيش از اين ریاست بنیاد مسکن گیلان و معاونت عمرانی استانداری گیلان در كارنامه مسئوليتي خود دارد که البته هیچکدام به مسایل سیاسی مربوط نمی‌باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

لبیک 29 مهر 1391
بیچاره گیلانی ها معان عمرانی چه ربطی به سیاسی امنیتی دارد!!!
سپهر 29 مهر 1391
واقعا
نا شناس 29 مهر 1391
عجب انتخاب بی ربطی صورت گرفته است . در گیلا ن همه چیز سیاسی است حتی عمرانی هم سیاسی شد .
سپهر 29 مهر 1391
این استاندار جدید گیلان که استاندار دولت احمدی نژاد می باشد و قاعدتا باید اصولگرا و راستی باشد ظاهرا چپ و دو خردادی به نظر میرسد ! در موردش یعنی هاشم نیا استاندار جدید گیلان همچین حرفهایی میزنند در سطح محافل و افراد آگاه از مسایل سیاسی و اجرایی استان که هاشم نیااصلا چپ و اصلاح طلب است و به آنان گرایش دارد و دوست آنان . انتصابهایش پس از استاندارشدن و انتصابهایی که ظاهرا در سطح مدیریت استان در چندروزه آینده می خواهد انجام بدهداین شائبه را تقویت می کند البته اکبرزاده ظاهرا اصولگرا است در این دولت صاحب پست شده منظورم خبر بالا نیست کلی در ارتباط با تحول مدیریتی در گیلان و آمدن استاندار جدید و انتصابهایی که در سطح استان انجام داده و می خواهد عن قریب انجام دهد میگویم اما مدیرانی که روز دیگه در گیلان حکم خواهند گرفت و سابقه آنان گواه این امر است که استاندار رفیق اونهاست و اصولگرا به نظر نمیرسد من خودم اصولگرا نیستم و نه اینکه از ازین انتصابها راحم که چرا اصولگرایان رو نمی گمارد قصدم تحلیل فضا و مدیریت استان در وضعیت موجودد می باشد و رفتارشناسی مدیریت جدید استان رو می خواهم بیان کنم.
سپهر 29 مهر 1391
دقیقا حرف شما درست است دوست عزیز . آخه چه ربطی دارد معاون عمرانی معاون ساسی شود این هم از پدیده های نادر دولت احمدی نژاد است(البته از آخرین پدیده ها با توجه به ماه های پایانی دولت احمدی نژاد) این دو معاونت ساختار ؛کارکرد و فضای کارشان با هم فرق دارد نه اینکه حالا معاون سیاسی استانداریها که هستند شایستگی دارند اما بهر حال در آن معاونت یه تجربه ؛زمینه دارند و تو اون فضا هستند هرچقدر اندک (بماند از اینکه مدیران این دولت بی پیشینه هستند) اما سابقه نداشته معاون عمرانی معاون سیاسی شود معاون عمرانی معاون برنامه ریزی می شود چون این دو معاونت با هم تناسب کاری و فضایی دارد (کمااینکه مهندس قهرمانی استاندار اسبق گیلان در دولت خاتمی اول معاون عمرانی بود بعد معاون برنامه ریزی شد)اما از معاونان عمرانی معاون سیاسی کسی نشده. معاون عمرانی معاون سیاسی شود عجیب است دو فضا و ساختار کاملا متفاوت. همان که گفتم از پدیده های نادر این دولت البته . جای تاسف دارد و نشان بی توجهی و نظارت شدیدا"کم مدیریت کلان دولت احمدی نژاد به بدنه اجرایی و مدیریتی وزارتخانه ها و سازمانهای ذیربط.
نا شناس 29 مهر 1391
اتفاقا موضوع چیز دیگه ایه:آیت الله قربانی ازمدتها قبل بواسطه فرمانپذیری که در اکبرزاده است،بهش علاقمنده وبواسطه فشارهایی که به هاشم نیا آورد،به این معامله تن داد،ازطرفی ارتباط آیت الله قربانی با رحیم مشایی نیز خوبه،لذا هیچ جا ندیدید برای یکبار هم که شده از واژه جریان انحرافی استفاده کنه یا دراینخصوص حرفی بزنه، لذا رضایت اونو هم گرفتند!نکته مهمتر اینه که حضرت آیت الله داره روی اکبر زاده سرمایه گذاری میکنه واسه آینده که بعدهاشم نیا استاندار بشه،چون در اینصورت هم سابقه عمرانی داره وهم سابقه سیاسی!!!
نا شناس 29 مهر 1391
معاون عمراني كي ميشود خدا كند اين يكي متخصص باشد نكنه ليسانس ادبيات براي اين شغل انتخاب شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
مهدی 29 مهر 1391
می‌خواستم به عرض استاندار خوب گیلانی، مکتبی، ارزشی و روشنفکر برسانم که مدیران لایق و ارزشی ناشناخته گیلانی وجود دارند که می‌توانند اثرگذار باشند. آقای مهندس کیوان حسن‌پور، دو دوره کاندیدای مجلس شورای اسلامی هشتم و نهم بوده، ولی متأسفانه تا اکنون کسی به سراغ ایشان نرفته و دعوت به همکاری نکردند، چون ایشان انسان چاپلوسی نیست و بیشتر دنبال کار هست. در هر حال انتظار هست از وجود این انسان متفکر و دارای تخصص کشاورزی و دانشجوی دکترا استفاده گردد.
سید 29 مهر 1391
ازسر ناچاری بعضی و قت ها کارهایی می شود شبیه آنچه صورت گرفته (رییس مسکن و عمران سرازسیاست در آورده ) کدام دانشکده سیاست را طی کرده ، در کجا با سیاست و الفبای آن اشنا شده ، این انتقاد وارد است . امادر باره اصولگرا و چپ و راست بودن استاندار محترم انصافاو وجدانا باید بگویم و بیش از دو دهه است که اورامی شناسم هیچ کدام از این مارک ها به او نمی چسبد ایشان فردی کاملا ولایی ، پاکدست ،انسان وارسته می باشند و به راحتی مرعوب افراد سیاسی کار نمی شود و راه حق را ادامه می دهد
محمدرضا احمدي پور از رشت 30 مهر 1391
.... براي نشان دادن حماقت و تبعيت از جريان انحرافي، شاهد از اين بزرگتر كه در آستانه انتخابات رياست جمهوري، شخصي با سابقه عمراني و از نظر سياسي اصلاح طلب و بي‌خاصيت ... بشود معاون سياسي!!!!!
..... اين آقاي استاندار اصلاح‌طلب داره خيلي قشنگ به نيروهاي اصلاح‌طلب حال ميده، اونهم تو دولتي كه باخون دل اصولگراها سر كار آمد.....
پناه بر خدا از اين استان محروم ....
--- حالا آقاي استاندار بفرمايند روي زين اسب نفس نشسته‌اند؟ يا خداي نكرده جناب اسب روي ايشان جلوس نموده‌اند؟؟؟؟؟؟!!!!
محمدرضا احمدي پور از رشت
gholam 30 مهر 1391
95 درصد کارکنان استانداری گیلان در انتخابات ریایست جمهوری دوره دوم سال 88 به رقیب احمدی نژاد رای دادند و امروز همون افراد مسمم هستند تمام مسئولیت ها استانداری را قبضه کنند و به نوعی از سوی استاندار به آنها بها داده می شود و این از دید نیرو های اصولگرا خارج نیست و به موقع در استان در این باره از سوی اصولگرا ها افشاگری می شود
نا شناس 1 بهمن 1391
بنظرم بهترین گزینه میتونه مهندس حسن بیگی ( معاون سابق مسکن و شهرسازی ) باشه .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.